Noe av det du finner her

lørdag 17. desember 2011

Hemmeligheter, men en liten snik-kikk

Denne skal gis bort til jul, men hvem som skal få den er selvfølgelig hemmelig :) Den er allerede pakket inn, og klar til å bli gitt bort.
Luen er strikket etter denne oppskriften, som er fulgt til punkt og prikke. Personlig liker jeg luen litt mer baggy, så jeg har lyst å prøve den en gang til, men da å strikke rapporten 3 ganger istedet for 2. Den ble veldig fin, og sitter godt på hodet. Anbefales :) Litt bestemor aktig men veldig veldig søt.

2 kommentarer:

  1. den va kjempe flott :-) jeg har også strikket ferdi en julegave genser nettopp men venter med å legge ut bilder til ette julaften da jeg er litt usikker på om vedkommende har adressa til bloggen min ;-)

    SvarSlett
  2. Ja det er sikkert lurt :) Jeg tok en sjangs... :P

    SvarSlett