Noe av det du finner her

søndag 21. oktober 2012

Da prøver jeg meg igjen....

Jøss, jeg tror jeg gikk på en strikke smell... Men jeg prøver meg igjen! Kjenner strikkelysten begynner å komme tilbake. Kanskje det har noe med årstiden å gjøre?

Jeg begynte oppvarmingen med noe enkelt; rillestrikka votter fra Nøstebarn boka. De ble ferdig i en fei!

Så jeg fortsetter oppvarmingen med noe like enkelt.... Denne herlige halsen fra martehelgetun.no!
http://www.martehelgetun.no/blogg/2011/10/eventyrlig-god-og-myk-hals/

Hun lager de fineste ting! Og nå har jeg akkurat kjøpt garn av henne også, i hennes nettbutikk. Gleder meg til 2 nøster Faerytale, som skal bli til en god og varm hals. Om den blir til meg selv eller julegave... det får tiden vise. Jeg har også planer om å lage enten lappe-teppe eller bestemor-rute-teppe av alt det garnet jeg har i garnkurven... Må motivere meg litt opp først :)

Har vært innom ett par strikkeblogger i kveld, for første gang på minst ett halv år, og det ser ut som det bare er meg som har ligget på latsiden en stund. Jeg lar meg imponere! Flinke folk!!

God søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar